avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 885 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Revenire in concediu de crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Revenire in concediu de crestere copil

Buna seara! Imi puteti spune, va rog, daca se poate reveni in concediu de crestere copil dupa o perioada de serviciu, in conditiile in care copilul nu a implinit inca doi ani? Mai concret, sunt medic rezident si am sustinut examenul de specialitate in noiembrie anul trecut, urmand ca pana pe 4 ianuarie 2016 sa termin contractul cu spitalul angajator, dar am nascut la inceputul lunii decembrie si mi-a ramas o luna din contractul de medic rezident. In prezent, sunt in concediu de crestere copil. As vrea sa ma intorc la serviciu pentru a termina contractul, apoi sa reintru in concediu. Este posibil? Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:24, 6 Octombrie 2016
Da, puteti reveni la munca inainte de implinirea de catre copil a varstei de 2ani.

De asemenea, acordarea indemnizaţiei pentru creşterea copilului sau, după caz, a stimulentului de inserţie se face la cererea scrisă a persoanei îndreptăţite, ori de câte ori aceasta solicită, cu respectarea condiţiilor prevăzute de OUG 111/2010.
Multumesc! Sa inteleg, deci ca ma pot intoarce la serviciu pentru o luna apoi sa intru din nou in crestere copil? Pentru acelasi copil? Din raspunsul dumneavoastra nu reiese foarte clar.
Am scris anterior :

....

De asemenea, acordarea indemnizaţiei pentru creşterea copilului sau, după caz, a stimulentului de inserţie se face la cererea scrisă a persoanei îndreptăţite, ori de câte ori aceasta solicită, cu respectarea condiţiilor prevăzute de OUG 111/2010.

Asaadar, puteti sa va intoarceti la serviciu pentru o luna apoi sa intrati din nou in CCC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură