Daca eu locuiesc in strainatate si i-am facut procura de administrare tatalui meu ca sa poata inchiria apartamentul meu, cand fac contractul de inchiriere, il poate face pe numele lui in calitate de administrator? Sau il face pe numele meu si semneaza in calitate de administrator?
Pana acuma facut pe numele meu si de fiecare data a trebuit sa trimit o multime de hartii la ANAF sa dovedesc ca locuiesc si muncesc in strainatate (de 16 ani plecata) ca sa nu platesc CAS in fiecare an - chiar daca atasez totdeauna copia pasaportului care arata domiciliul in SUA (unde apare si CNP-ul).
Ma gandesc ca din moment ce chiria este ridicata si folosita de ai mei, si tot ei merg si platesc impozitele pentru apartament, ar fi mai usor sa fie pe numele lui si sa nu apara numee meu nicaieri.
Am ajuns in tara vara asta si am fost la ANAF - mi-au zic ca de fiecare data cand reinnoiesc contractul trebuie sa dovedesc ca locuiesc in strainatate, ceea ce mi se pare aberant odata ce am facut demersurile sa mi se puna domiciliul strain in pasaport si am predat buletinul.
Mi-au mai zis si alte aberatii in astia 16 ani, nenumarate, cum ca pasaportul nu este considerat act de identitate, cum ca trebuie sa merg sa imi fac buletin, etc, etc. De fiecare data m-am luptat cu ei in scrisori si audiente ca la sfarsit sa mi se dea dreptate, dar in fiecare an ai mei o iau de la capat - ei zic ca daca am un contract de inchiriere pe numele meu ANAF trebuie sa ma inregistreze de fiecare data ca am domiciliul in Ro si ca eu trebuie sa revun cu dovezile ca nu mai locuiesc acolo.