Buna ziua,
Am urmatoarea problema: s-a stricat un senzor de la centrala termica, am facut sesizarea de aproape 2 luni si nu a venit nimeni sa-l repare, desi am dat telefoane si mail-uri intruna. Conform facturii, acesta este in garantie. In cadrul firmei am primit raspunsuri contradictorii de la angajati, fiecare spune altceva (ca este in garantie, ca nu este in garantie si trebuie platit 140 lei etc.). Astazi - intr-o ora - vine cineva de la firma care insista sa platesc. Spune ca la instalarea senzorului mi s-a dat cutia lui si certificatul de garantie, dar eu stiu sigur ca n-am primit asa ceva, doar factura. Lucrul cu aceasta firma a mers greu de la inceput - in conditiile in care o centrala se instaleaza intr-un apartament intr-o saptamana maxim, lor le-a luat mai mult de o luna (si asta in octombrie - noiembrie - decembrie cand nu mai sunt multe instalari). In permanenta sunam la firma sa vina sa-si termine lucrarea, conform contractului incheiat. Au fost neseriosi in permanenta. Acum ce sa fac daca firma imi cere ceva ce nu mi-a dat?