avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 972 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Plata taxa radio tv de catre microintreprindere care ...
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Plata taxa radio tv de catre microintreprindere care are sediul social in apartament

Buna ziua,

Nu stiu daca am pus intrebarea in forumul potrivit...

Am primit ieri o instiintare din partea societatii Radio Romania pentru plata taxei radio tv pentru microintreprindere pentru perioada 2014-2016. Mentionez ca microintreprinderea are sediul social intr-un apartament unde exista contract cu ENEL si taxa radio tv a fost platita luna de luna pe persoana fizica (care detine televizorul si il foloseste). Angajatii firmei nu desfasoara activitati in sediul social (sunt pe teren), televizorul nu este pe firma si angajatii nu au voie sa se uite la televizor in timpul orelor de program, chiar daca ar fi lucrat acolo, ca nu sunt platiti pentru a se uita la televizor.

Nu sunt la curent cu ultimele detalii in materie de legislatie, dar citesc pe diverse site uri ca microintreprinderile nu mai sunt obligate la plata taxei radio tv dupa o decizie a curtii constitutionale in 2014 (dupa ce mai multe firme au dat in judecata SRR contra acestei taxe abuzive).

Suntem obligati sa achitam aceasta taxa? Care sunt argumentele contra (pentru a nu plati), ca sa putem sa le raspundem la scrisoare? Care ar fi pasii de urmat ca sa o contestam si sa solicitam anularea sumei?

Multumesc,
Irina Poojari

Alte discuții în legătură

Taxa radio barbutadddddddddddddd barbutadddddddddddddd Ma poate ajuta cineva spunindu-mi daca [b]taxa radio [/b]este obligatorie! Pentru ca am vazut ,ca nu toate firmele sint somate s-o plateasca.Firma mea de ... (vezi toată discuția)