avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 459 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Pensie alimentara student
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei civile - reguli, acte, termene, căi de atac

Pensie alimentara student

Buna seara , am si eu o intrebare daca se poate sa imi raspundeti. Sunt studenta anul 1 ,am depus la tribunal actele necesare pentru pensie de intretinere pe care trebuie sa mi-o ofere tatal meu . Am primit astazi prin posta prima comunicare . In cererea formulata de tatal meu ,acesta sustine faptul ca este de acord cu plata de 1/4 din veniturile sale , dar acesta a mentionat urmatoarele : citez'' in masura in care aceasta va solicita plata unor cheltuieli de judecata va solicit sa respingeti aceasta cerere ca fiind neintemeiata.''
Daca eu solict achitarea cheltuielilor de judecata poate fi anulat dosarul ?
Cel mai recent răspuns: Dapix , utilizator 12:09, 1 Decembrie 2016
Nu ati avea de ce sa cereti cheltuieli de judecata ca tatal e de acord cu cererea dvs. Ce cheltuieli ati avut ?

va solicit sa respingeti aceasta cerere ca fiind neintemeiata

Se refera la cererea pt cheltuieli .
Alaturi de cererea in scris ,si dovada veniturilor ce au sosit in comunicare ,am primit si o hartie "Comunicare Adresa '' in care scrie ''in calitate de reclamant ,va comunicam intampinarea si faptul ca in termen de 10 zile de primirea prezentei comunicarii aveti obligatia de a depune raspuns la intampinare.Depuneti documentele solicitatea si inscrisurile doveditoare intr un exemplar pentru instanta si cate un exemplar pentru fiecare parte''
Ce trebuie sa depun ?
Art. 201
Fixarea primului termen de judecată