Am fost angajat la o firma din, Februarie pana in Mai . 4 luni mai exact , dupa care am demisionat. Am cerut si primit o adeverinta de incetarea contractului de munca. In septembrie am constatat ca inca figuram angajat la acea firma. M-am adresat contabilului firmei(sotia patronului), care s a scuzat, si m a asigurat ca "inchide " contractul imediat, deasemenea mi a eliberat adeverinta precum ca in luna respectiva am figurat angajat dar fara sa fi obtinut venit. In acest moment , am scos adeverinta de venit de la finante si figurez cu venit pe luna in curs( decembrie) din salarii, de la firma respectiva.
Din cauza acestor incurcaturi , am probleme cu alocatia suplimentara . Nu depasesc plafonul cu acest venit, dar imi trebuie acte doveditoare ca: sunt angajat - adeverinta de salariu; nu sunt angajat - adeverinta de venit - fara venit (de la finante).
M am adresat ITM ului si mi s a spus sec sa rezolv cu angajatorul.
Cui trebuie sa ma adresez, pentru a-mi rezolva problema.
Parca suntem in tara lui Papura voda. Unii ar vrea sa fie angajati - lucreaza la negru; eu nu lucrez- dar figurez angajat.