avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1108 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025: Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Deschidere SRL sau SRL-D ; asociati si administrator
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Deschidere SRL sau SRL-D ; asociati si administrator

Buna ziua ,
datorita taxelor prea mari pentru o intreprindere individuala( impozit pe profit 16 % , impozit pe dividente , cas etc ) as dori sa deschid un srl sau srl-d ( am vazut ca de fapt beneficiile pentru srl-d sunt doar niste amanari ) impreuna cu cineva ;eu sunt inginer proiectant constructor si el este inginer electro-energetician autorizat la ANRE pentru proiectare si executie instalatii electrice.
Firma va avea ca si activitate principala proiectare in constructii ( atat de arhitectura , rezistenta si instalatii ) si executia de instalatii electrice ( cunosc faptul ca trebuie firma autorizata pentru lucrari de acest tip , si nu este suficienta autorizarea care o are asociatul meu ) .
Dorim sa fim amandoi asociati ,si daca se poate si administratori , si sa ne desfasuram activitatea in firma fara contract de munca ; este posibil acest lucru ?!? Adica mai explicit : putem sa prestam activitatea de proiectare si executie instalatii electrice in cadrul societatii comerciale , fara contract de munca , doar ca si administratori ai firmei ?!
Va multumesc.

Alte discuții în legătură

Pot trece activitate secundara cod caen 7111 si sa fac proiecte de constructii civile, avand i.i. ? dan.b dan.b Pot trece activitate secundara cod Caen 7111 si sa fac proiecte de constructii civile, avand I.I. ? Am infiintata o intreprindere individuala cu cod Caen ... (vezi toată discuția)