Buna ziua! va rog frumos sa-mi dati un sfat privitor la urmatoarea situatie, deoarece absolut toata lumea ridica din umeri, iar eu refuz sa cred ca nu exista o solutie. Doresc sa preiau o firma care se afla in urmatoarea situatie: SRL NEPLATITOR DE TVA, COMERT CU AMANUNTUL, 2 SALARIATI.
1.contabilul nu mai raspunde deloc la telefon
2.am la dispozitie doar documentele primare pe ultimii trei ani, firma fiind infiintata cu mai multi ani in urma,
3.sunt declaratii depuse pt contrib salarii si impoz pe venit (rezulta din fisa sintetica) (probabil din burta...)
4. toate sumele impuse platite la zi
5. niciun bilant depus!!!!!!
6.am utilizator si parola reges
.... si CAM ATAT!
Administratorul recunoaste ca a fost ignorant, ca sa nu folosim alti termeni, dar doreste din suflet sa repare si sa revina la normal, chiar cu riscul de a plati amenzi substantiale.
Cum putem sa recuperam/ sa refacem o evidenta contabila de la care sa pornim in continuare corect????!!!! La cine sa apelam?
Precizez ca in 2015, au avut obligatii fiscale mari si penalitati, si am o adresa catre Anaf, prin care s-a solicitat reducerea penalitatilor si s-a si obtinut!!!! Ma gandesc si eu ca ANAF-ul nu ar acorda astfel de reduceri de la plata penalitatilor (vorbim de vreo 4000 de ron), fara sa fie prezentata spre verificare o situatie contabila clara. Nu stiu.
Va rog din suflet sfatuiti-ma ce sa fac si cui sa ma adresez, astfel incat sa remediem situatia si sa pornim corect.