avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 645 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Modificare conditii specifice concurs contabil sef
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Modificare conditii specifice concurs contabil sef

Buna ziua.
Doresc sa stiu daca o institutie de aparare si ordine publica, care organizeaza un concurs de contabil sef are ca si conditii specifice pt. postul de contabil sef :" vechime de minim 8 ani in specilaitatea studiilor, iar dupa ce nu a fost admisi candidati pt. ca nu aveau indeplinit acest criteriu (doar unul din candidati acea 8 ani vechime in munca...in diferse alte meserii!!) , la al doilea concurs organizat, in anunt apare : " minim 8 ani - vechime in munca"!!
Mai pe scurt a fost eleminata conditia de vechime in specialitatea studiilor, si poti avea 8 ani vechime in munca, de vanzator la market!!
Daca un alt candidat se inscrie la al doilea concurs organizat, deoarece la primul nu a fost admis nimeni, si care are peste 8 ani vechime in specialitatea studiilor, poate contesta acesta prevedere din anunt, care avantajeaza arice persoana cu 8 ani vechime in oricare alta meserie, nimai cea de economist, NU??
Multumesc anticipat!!
Cel mai recent răspuns: gh_liviu , utilizator 09:40, 7 Februarie 2017
Punctul meu de vedere (aşa cum am scris: Nu deţin adevărul absolut!  )

În prima etapă (de selecţia dosarelor de înscriere), comisia de concurs ar trebui să respingă dosarul care nu are condiţa de studii.
Dacă dosarul nu este respins, vă puteţi adresa comisiei de soluţionare a contestaţior. Dacă nici această comisie nu respinge dosarul sau sunteţi nemulţumit de modul de soluţionare a contestaţiei vă puteţi adresa adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii.

Am fost într-o situaţie similară în 2004, dar pentru o funcţie publică, nu contractuală: eu îndeplineam condiţiile de studii, nu şi de vechime, iar contracandidatul meu îndeplinea condiţiile de vechime, nu şi de studii. Am sesizat ANFP-ul dupa finalizarea concursului. Rezultatul concursului a fost anulat.
M-am uitat in M.O. partea a III-a si apare : vechime minima in munca de 8 respectiv 6,6 ani, si nu in specialitatea studiilor!!
Cum sa interpretez faptul ca in MO apare una si in GOV.RO apare alta?
Multumesc
In M. Of. se publica pe bani si ceea ce primeste spre publicare.
Nu mai are rost sa iti bati capul cu... interpretari. Sunt comisii, instante.
V-am spus ce trebuie sa faciti, daca doriti.
Mai bine invatati pentru concurs.
Bafta! :closedtopic:
hp777 a scris:

...
Cum sa interpretez faptul ca in MO apare una si in GOV.RO apare alta?
Multumesc


Undeva poate fi strecurata o eroare materiala .. iar ce trebuie luat de bun , in opinia mea, este Monitorul Oficial.
Ultima modificare: Duminică, 5 Februarie 2017
Cornel Vasile, Consilier juridic
freeelis a scris:


Undeva poate fi strecurata o eroare materiala .. iar ce trebuie luat de bun , in opinia mea, este Monitorul Oficial.


E vorba de M.Of. partea a III-a unde se publica concursuri. Acolo se publica ceea ce se primeste.

Dupa mai multe incercari esuate de organizarea unor concursuri, am fost rugat sa ma ocup de organizarea lor. E vorba de functii publice, nu contractuale.

Pentru data de 4 ianuarie (proba scrisa) am publicat scoaterea la concurs a 5 posturi. Dupa publicarea in M.Of. partea a III-a ANFP-eul a suspendat concursul pentru 3. Am organizat concursul doar pentru 2 posturi.
Unul din motive a fost ca am stabilit functia dupa un HCL din 2013 (referent III, in loc de politist local), iar in baza de date a ANFP- ului era postul de politist local aprobat printr-o HCL, la care eu am emis obiectii de legalitate, iar contenciosul administrativ din cadrul institutiei prefectului a emis procedura la acea hotarare, deci nevalabila.

Am reluat procedura de organizare a concursului, inclusiv publicarea in M.Of. partea a III-a si am primit OK-ul agentiei. Maine va avea loc proba scrisa, iar acum ma gandesc ce subiecte sa propun.

Deci, in M.Of. se publica ceea ce se primeste spre publicare.
Ultima modificare: Duminică, 5 Februarie 2017
Darie Tudor, utilizator

Alte discuții în legătură

Salariul unei persoane care exercita cu caracter temporar o functie publica de conducere viorina67 viorina67 Un functionar public din cadrul unei Primarii municipale ,inspector as. 1 care pana in dec .2011 a avut salariul de incadrare 976 lei, a dat examen pentru ... (vezi toată discuția)
Functiile contractuale de conducere in administratia locala ginete216 ginete216 este legal ca pentru candidatura la o functie publica contractuala in administratia locala, sa se ceara condiţiile specifice necesare în vederea ... (vezi toată discuția)
Sef serviciu politia locala 1630817274794 1630817274794 In urma unui concurs organizat ,nici un candidat nu a luat examenul .Primarul doreste ca sa-l promoveze (numeasca direct pe unul din cei care au candidat drept ... (vezi toată discuția)