Cel mai la indemana este activarea SPV.
Prin serviciul "Spaţiul privat virtual" [SPV] puteţi să vă informaţi asupra obligaţiilor fiscale pe care le aveţi neplătite, puteţi descărca decizii de impunere începând cu anul 2013, puteţi verifica cum declară angajatorul dvs. contribuţiile de asigurări sociale şi nu numai atât.
[ link extern ]
Ca sa activati acest serviciu (varianta cea mai usoara) este sa mergeti la anaf undeva la relatii persoane fizice si sa completati acel formular pt activarea SPV, trebuie sa aveti la dv actul de identitate. Pt activare o sa primiti niste coduri pe email si telefon (va ajuta functionarul anaf). Asa puteti avea acces oricand doriti dv la astfel de informatii din fata computerului.
"Nu ITM-ul se ocupa printre altele si cu respectarea drepturilor angajatilor in raport cu angajatorul si in rezolvarea solicitarilor in ceea ce priveste obtinerea unor date ce privesc direct angajatul, sau gresesc eu?" - ITM-ul se ocupa cu respectarea legislatiei muncii, ANAF-ul se ocupa de plati.