Buna ziua,
Vreau sa renunt la Vodafone deoarece consider preturile lor incorecte. Am asteptat sa expire contractul, desi asa cum am aflat recent clauza de perioada minima e abuziva, iar cu o luna si jumatate inainte de expirare le-am solicitat rezilierea. Mentionez ca eu locuiesc in Germania si contractul e de internet pe tableta, nu de telefonie, desi Vodafone stie foarte bine ca nu folosesc cartela pentru apeluri (am avut alt numar pentru apeluri, pe care l-am portat deja). Mi-au trimis mail dupa 2 zile in care au zis ca o sa ma contacteze cineva (17 februarie, contractul expira pe 30 martie, preaviz o luna). Nu m-a contactat nimeni, desi am specificat numarul de telefon (cel portat, pe care se pare ca refuza sa ma sune), faptul ca locuiesc in Germania si ca numarul pentru care vreau incetarea contractului e bineinteles de internet (fapt pe care l-ar fi putut afla de peste tot). Am primit o noua factura, intreaga. Am sunat acasa, iar mama mi-a zis ca a trecut pe la mine (trece rar) si a gasit sambata 18 martie o scrisoare de la Vodafone (desi stiau ca eu nu sunt in tara). In scrisoare ei mentioneaza ca ma considera clienta in continuare, deoarece nu am raspuns la nr de telefon (cel de internet pe tableta, nu cel specificat de mine). Ce pot face ei ca sa ma forteze sa raman client? Refuz sa platesc, pentru ca eu consider ca Vodafone a incalcat contractul, clauza de reziliere mai exact. Pot sa imi faca ceva? Va multumesc anticipat.
Sunt in Germania, asa cum am spus. Am totusi cont in Romania, pe care il mentin aproximativ gol. Nu ma duc in Romania special pentru a sesiza un abuz. Vreau sa o termin cu ei si am facut cererea asa cum trebuia, dar ei folosesc metode ca sa refuze cererea. Dvs ati veni de la 2000 km ca sa dati in judecata un furnizor abuziv?