avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 264 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Vodafone refuza sa rezilieze contract internet mobil
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Vodafone refuza sa rezilieze contract internet mobil

Buna ziua,
Vreau sa renunt la Vodafone deoarece consider preturile lor incorecte. Am asteptat sa expire contractul, desi asa cum am aflat recent clauza de perioada minima e abuziva, iar cu o luna si jumatate inainte de expirare le-am solicitat rezilierea. Mentionez ca eu locuiesc in Germania si contractul e de internet pe tableta, nu de telefonie, desi Vodafone stie foarte bine ca nu folosesc cartela pentru apeluri (am avut alt numar pentru apeluri, pe care l-am portat deja). Mi-au trimis mail dupa 2 zile in care au zis ca o sa ma contacteze cineva (17 februarie, contractul expira pe 30 martie, preaviz o luna). Nu m-a contactat nimeni, desi am specificat numarul de telefon (cel portat, pe care se pare ca refuza sa ma sune), faptul ca locuiesc in Germania si ca numarul pentru care vreau incetarea contractului e bineinteles de internet (fapt pe care l-ar fi putut afla de peste tot). Am primit o noua factura, intreaga. Am sunat acasa, iar mama mi-a zis ca a trecut pe la mine (trece rar) si a gasit sambata 18 martie o scrisoare de la Vodafone (desi stiau ca eu nu sunt in tara). In scrisoare ei mentioneaza ca ma considera clienta in continuare, deoarece nu am raspuns la nr de telefon (cel de internet pe tableta, nu cel specificat de mine). Ce pot face ei ca sa ma forteze sa raman client? Refuz sa platesc, pentru ca eu consider ca Vodafone a incalcat contractul, clauza de reziliere mai exact. Pot sa imi faca ceva? Va multumesc anticipat.
Ultima modificare: Joi, 23 Martie 2017
adriamia, utilizator
Cel mai recent răspuns: adriamia , utilizator 14:20, 23 Martie 2017
Rezilierea se face conform contractului.
Dacă considerați abuziva o clauza trebuie sa sesizați instanta.
Altfel contractul este valabil.
Sunt in Germania, asa cum am spus. Am totusi cont in Romania, pe care il mentin aproximativ gol. Nu ma duc in Romania special pentru a sesiza un abuz. Vreau sa o termin cu ei si am facut cererea asa cum trebuia, dar ei folosesc metode ca sa refuze cererea. Dvs ati veni de la 2000 km ca sa dati in judecata un furnizor abuziv?
Ultima modificare: Joi, 23 Martie 2017
adriamia, utilizator
Singura solutie este reclamatie la ANPC si, daca nu se rezolva actiune in instanta ptr,reziliere contract.
Multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

1 numar de telefon..2 utilizatori! puiutza puiutza Buna seara! In luna septembrie am portat nr meu de telefon ( pe care il am de 6 ani) in alta retea. Am specificat fostului furnizor ca voi PORTA numarul, nu ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract vodafone nooXcape nooXcape Buna ziua, va contactez pentru un sfat / eventuala reprezentare într-o problema legata de rezilierea unui contract cu operatorul de telefonie mobilă ... (vezi toată discuția)
Buna ziua, am detinut o cartela telekom prepayd si eram in perioada ... rmarius18 rmarius18 Bună ziua, Am deținut o cartelă Telekom Prepaid și eram în perioada de grație (ultima dată încărcată în ianuarie 2023). În urmă cu 2 ... (vezi toată discuția)