Angajat in cadrul a 2 societati (la una cu norma intreaga, la cealalata cu fractiune de norma).
Ambele societati participa la aceeasi procedura de licitatie.
In cadrul procedurii este solicitata prezentarea nominala+CV a personalului cheie.
Este vreo problema in a fi prezentat de catre ambele societati, pentru acceasi procedura?
Exista reglementari care sa permita/interzica participarea unei persoane, la aceeasi procedura de licitatie, din partea a 2 operatori economici?
Depinde ce funcție aveti și ce cerințe sunt in respectiva documentație de atribuire. Dacă sunteți doar un simplu angajat nu ar avea de ce sa va afecteze, dacă sunteți administrator s-ar putea sa intervină un conflict. Pt lămuriri exacte in funcție de contextul in care va aflați Legea 98/2016 și HG 395/2016 de aplicare a Legii 98/2016 va lămurește.
De obicei cer Cv-ul angajaților pentru a demonstra ca se îndeplinesc cerintele solicitate pentru îndeplinirea viitorului contract, deci capabilitatea societății de a îndeplini contractul.
După cum spuneam depinde funcția și pt lămuriri v-ar ajuta Legea menționata de mine mai sus.