avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 566 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Pot primi maternitate daca sunt studenta in an ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Pot primi maternitate daca sunt studenta in an terminal si urmeaza sa ma inscriu la master?

La inceputul lunii iulie imi voi sustine lucrarea de licenta, iar imediat dupa aceea intentionez sa ma inscriu la masterat. Intrebarea mea este, daca sunt insarcinata si urmeaza sa nasc in primul an de masterat voi primi indemnizatie pentru cresterea copilului? Pe perioada vacantei de vara se considera ca voi fi inregistrata in continuare ca studenta?
Cel mai recent răspuns: Iulia_Pop13 , utilizator 11:21, 2 Iunie 2017
OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor:
Art. 2
(1) Persoanele care, în ultimii 2 ani anteriori datei naşterii copilului, au realizat timp de cel puţin 12 luni venituri din salarii şi asimilate salariilor, venituri din activităţi independente, venituri din activităţi agricole, silvicultură şi piscicultură, supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, denumite în continuare venituri supuse impozitului, beneficiază de concediu pentru creşterea copilului în vârstă de până la 2 ani, respectiv 3 ani, în cazul copilului cu handicap, precum şi de o indemnizaţie lunară.

......
(5) Cele 12 luni prevăzute la alin. (1) pot fi constituite integral şi din perioadele în care persoanele s-au aflat în una sau mai multe dintre următoarele situaţii:
....