Ce documente sunt necesare in cazul transferului in interesul serviciului al unui secretar comuna grad. III la alta comuna tot grad III.
Ma puteti ajuta cu model. Va multumesc!
O cerere semnata si aprobata de primar.
cererea de transfer, va fi însoţită de următoarele documente:
- curriculum vitae;
- copia actului de identitate;
- copia diplomei de studii absolvite;
- acte doveditoare privind îndeplinirea condiţiilor specifice postului pentru care candidează;
- copia Carnetului de muncă si/sau adeverinta tip A.N.F.P.
- copie după actul administrativ din care să reiasă funcția publică ocupată de candidat și înstituția angajatoare.
Documentele se depun in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului de transfer la cerere pe pagina de internet și la sediul institutiei angajatoare.
În situaţia în care sunt depuse mai multe cereri de transfer, instituţia va organiza un
interviu cu functionarii publici solicitanţi.
În cazul în care există un singur funcțiionar public înscris pentru ocuparea prin transfer la cerere a funcției publice vacante, acesta va fi declarat admis, aprobându-i-se solicitarea de transfer la cerere de către conducătorul unitatii.
Transfer
mirela teodora
Ajutaţi-mă, vă rog, cu o soluţie!
Se poate ocupa prin transfer o funcţie publică temporar vacanta (titularul are raportul de serviciu suspendat pentru ... (vezi toată discuția)