Sunt interesat de o parere la urmatoarea problema .
O companie ( X) detine impreuna cu o persoana fizica(Y) , 1/2 dintr-un imobil , dobandit prin cumparare .
Y , inchiriaza lui X imobilul contra sumei de 1000 lei .
Y stipuleaza in contract urmatorul aspect "Chiria este pentru un spatiu neamenajat , asa cum este el , la data semnarii contract" . Spatiul urmeaza sa fie amenajat in interior pentru industrie alimentara . Cheltuielile pot fi de cca 10-15% din valoarea spatiului .Y . De asemenea in contract Y mai spune " aceste investitii care tine de realizarea functionala a spatiului este treaba lui X , a companiei . In schimb , Y se angajeaza sa mentina chiria in acest nivel un termen mare de timp (10 ani) . Intrebare : poate inspectorul de la finante sa-i ceara lui X ( dupa un timp , 1-2 ani , la control de fond ) sa-i ceara sa factureze 1/2 din investitie si celeilalte parti ? Cum vi se pare ? Multumesc