Ce acte trebuie întocmite pentru a reîncadra personalul contractual al unei instituţii publice de subordine locală conform noii legi a salarizării? menţionez că salariaţii instituţiei respective nu beneficiaza de nici o modificare salarială.
DIANA_RU
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Daca sunteti administratie publica locala ( primarie ) trebuie sa va aprobatii salariile prin HCL, indiferent daca primarul doreste sa modifice salariile sau sa le mentina pe cele din luna iunie. Fara o astfel de HCL nu mai aveti baza legala pentru acordarea salariilor incepand cu luna iulie 2017 .
Suntem instituţie publică de subordine locală cu personalitate juridică,mai exact bibliotecă, şi în cazul nostru nu se aplică articolul 11 din legea 153/2017. Pe mine ma interesează ce acte trebuie să întocmesc pentru a aplica articolul 36 referitor la reîncadrarea personalului, ţinând cont că, în comparaţie cu vechea lege a salarizării, noua lege a salarizării a schimbat numerele şi capitolele anexelor în care se regăsesc funcţiile angajaţilor instituţiei.