am lucrat ca sofer profesionist la fosta ITSAIA Prahova in perioada 1980-1986 apoi s-a transformat in IMP Prahova.
fosta ITSAIA nu mai exista iar detinatorul arhivei spune ca nu are arhiva autobazei nr. 2 (transport produse panificatie).pe cartea de munca este trecuta grupa II in perioada respectiva. ce pot face in aceasta situatie?
va multumesc
Daca grupa de munca este mentionata in carnetul de munca cu baza legala a acordarii (Ordin MMPS nr.50/ 1990 completat la 31.08.1994 anexa 2, poz. ... si decizia interna/ aprobare CA a ITSAIA nr. ...., poz. ...., nu aveti motiv sa va adresati detinatorului de arhiva.
Casa de pensii trebuie sa motiveze in scris, cu nr. inregistrare/ data, de ce solicita o adeverinta, daca in carnetul de munca sunt mentionate toate datele necesare.
Orice solicitare pe care o faceti catre detinatorul de arhiva se face in scris, cu nr. de inregistrare/ data si trebuie sa primiti raspuns scris in termen de 15 zile de la primirea solicitarii dvs. Solicitarea se poate face prin posta, cu confirmare de primire. In raspuns, daca nu detine arhiva, desi a preluat-o cu documente, firma trebuie sa motiveze de ce nu va emite adeverinta solicitata.
Va puteti adresa instantei de judecata impotriva detinatorului oficial de arhiva, daca nu primiti adeverinta solicitata.