avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1049 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... munca part-time
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

munca part-time

buna ziua!
vreau sa va intreb, daca eu sunt medic rezident intr-un spital si mai lucrez part-time la o alta societate ,dar in alt domeniu,legea imi permite?.
La societate lucrez part-time cu 4 ore si dupa noile reglementari din codul muncii mi-au spus ca pentru timpul partial de munca, stipulat in contracul de munca, incepand cu 1.08.2017, angajatorii vor plati contributiile pentru 8 ore si mi-au spus ca trebuie sa le aduc de la RUNOS de la spital o adeverinta de salariat(rezident) in care sa se specifice nr de ore prestate..
va multumesc anticipat!!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:45, 12 August 2017
1. Orice salariat are dreptul de a muncii, la angajatori diferiti sau la acelasi angajator, in baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzator pentru fiecare dintre acestea (art. 35 alin. (1) din Codul muncii ).
Fac exceptie de la aceste prevederi situatiile in care prin lege sunt prevazute incompatibilitati pentru cumulul unor functii.

Codul muncii nu face distinctia intre diferitele tipuri de contracte de munca care pot fi incheiate de o singura persoana si nici nu limiteaza numarul contractelor de munca incheiate de o singura persoana, astfel incat acestea pot fi, dupa caz, cu norma intreaga sau cu timp partial, pe perioada nedeterminata sau pe perioada determina, la angajatori diferiti sau la acelasi angajator.

In speta, o persoana poate incheia c.i.m. cu timp partial cu un nou angajator chiar daca mai are un c.i.m. cu norma intreaga.