Buna ziua! Am o mare problema lucrez ca si conducator auto la o firma de transport si am mare nevoie sa-mi recuperez cat mai repede permisul de conducere.
In data de 04.09.2017 in timp ce mergeam catre casa cu masina personala pe o ploaie torentiala pe fondul neadaptarii vitezei intr-o curba periculoasa am intrat in derapaj intrand pe sensul opus de mers lovindu-ma de un TIR. Din accidentul produs de mine au rezultat pagube materiale si autovatamarea mea fara zile de spitalizare (m-am dus la spital pentru niste raze/verificari simple si m-am ales cu dosar penal). Mi s-a retinut permisul de conducere si s-a eliberat o dovada cu drept de circulatie pana la solutionarea cazului. In data de 13.10.2017 am primit CLASAREA dosarului, deci NUP din partea judecatorului. Am mers la politistul care s-a ocupat de caz sa-mi dea o amenda contraventionala, mi-a dat 6 puncte si am fugit repede sa-mi ridic pretiosul permis.
De aici incep problemele mele mari...Cand sa-mi ridic permisul de la ghiseu mi s-a spus sa astept 30 de minute timp in care politistul care a incheiat procesul verbal a fost chemat de urgenta de catre seful serviciului rutier care i-a spus sa-mi anuleze amenda pentru ca eu ma incadrez la art 103, alin 1, lit c din o.u.g. 195/2002 si va dispune suspendarea exercitarii dreptului meu de a conduce pe o perioada de 90 de zile.
Intrebarea mea este de ce aceasta suspendare nu se poate reduce la 30 de zile sau macar 60 ? Exista vreo cale de atac al acestei masuri ?
Va multumesc antincipat pentru raspuns!
si aceasta masura admnistrativa nu se poate reduce in nici un fel? sau macar amanarea ei, de exemplu sa fac o contestatie in conditiile Legii contenciosului admnistrativ nr 554/2004 si sa primesc putina clementa tinand cont ca de aici imi castig existenta si accidentul s-a soldat doar cu autovatamarea mea.