avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1854 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Se poate sau nu reduce perioada de suspendare de 90 de ...
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Se poate sau nu reduce perioada de suspendare de 90 de zile in cazul meu?

Buna ziua! Am o mare problema lucrez ca si conducator auto la o firma de transport si am mare nevoie sa-mi recuperez cat mai repede permisul de conducere.
In data de 04.09.2017 in timp ce mergeam catre casa cu masina personala pe o ploaie torentiala pe fondul neadaptarii vitezei intr-o curba periculoasa am intrat in derapaj intrand pe sensul opus de mers lovindu-ma de un TIR. Din accidentul produs de mine au rezultat pagube materiale si autovatamarea mea fara zile de spitalizare (m-am dus la spital pentru niste raze/verificari simple si m-am ales cu dosar penal). Mi s-a retinut permisul de conducere si s-a eliberat o dovada cu drept de circulatie pana la solutionarea cazului. In data de 13.10.2017 am primit CLASAREA dosarului, deci NUP din partea judecatorului. Am mers la politistul care s-a ocupat de caz sa-mi dea o amenda contraventionala, mi-a dat 6 puncte si am fugit repede sa-mi ridic pretiosul permis.
De aici incep problemele mele mari...Cand sa-mi ridic permisul de la ghiseu mi s-a spus sa astept 30 de minute timp in care politistul care a incheiat procesul verbal a fost chemat de urgenta de catre seful serviciului rutier care i-a spus sa-mi anuleze amenda pentru ca eu ma incadrez la art 103, alin 1, lit c din o.u.g. 195/2002 si va dispune suspendarea exercitarii dreptului meu de a conduce pe o perioada de 90 de zile.
Intrebarea mea este de ce aceasta suspendare nu se poate reduce la 30 de zile sau macar 60 ? Exista vreo cale de atac al acestei masuri ?
Va multumesc antincipat pentru raspuns!
Cel mai recent răspuns: Gheorghe Florin , Consilier juridic 06:55, 30 Octombrie 2017