Bună seara!Luni(13.11.2017)cand am venit de la şcoală,în fața blocului meu era parcată o maşină şi înăuntru era un câine.M.am oprit şi m.am uitat la cățel,respira foarte repede şi era întins pe bancheta din spate.Nu era decat un vas care era complet gol.Bun,am zis că poate e un domn în bloc si coboară.
A doua zi,am rămas acasă că îmi era rău,şi am coborât să merg la farmacie.Când cobor din bloc,maşina tot acolo şi cățelul în ea.M.am speriat,nu ai cum să ți un biet suflet "sechestrat"acolo (p.s. Eu iubesc animalele din toată suflarea mea)
Vin de la farmacie,şi mă duc la o vecină şi îi spun ce am văzut.Şi ea speriată se duce,se uită
Şi se interesează ce e cu cățelul acela
Un vecin,de la blocul alaturat,a spus că este a unui domn care lucrează la tribunal,si nu lrea poti discuta cu el.Si că vine cu câinele în fiecare zi.
Nu era niciun număr de telefon,aşa că am filmat si am cerut ajutorul pe fb pe un grup din judetul meu.Menționând că eu sunt elevă şi nu am mare putere+ca stau cu chirie în oraş şi nu vreau să fac parintilor probleme.Asa ca am rugat să sune cineva la politie .
Miercuri,adică azi (15.11.2017)primesc un mesaj de la un domn (m.am uitat de unde este si era din oras cu mine)
Si a inceput sa ma faca"blonda"că sunt o neatentă şi că oamenii au pe parbriz nr de tel...şi într-un mod suptil,dar evident,ma jignea...eu nu i.am spus nimic jignitor,pentru ca stiu ca se poate folosi impotriva mea.
Ii arat domnului o poza cu legea,ca animalele trebuie sa aba loc corespunzator,hrana....
A inceput sa ma acuze,ca sunt o blonda si sa pun mana sa citesc
....si la urma imi spune ca l.am jignit si pot avea probleme legale.
Eu nefacând asta.Mi.am dat oarecum seama că era domnul care detine cățelul,pentru că dupa ce am venit de la scoala pe parbriz era nr de tel,si catelul nu mai era in masina.
Acum,intrebarea mea este:imi poate face ceva lrin lege?
Eu nejignindu-l,din iubire am vrut să ajut,pentru ca iubesc animalel muult
Vă multumesc!