Buna seara, societatea de-abia a fost infiintata si are sediul social la un cabinet de avocat din Bucuresti, fara activitate, doar se primeste corespondenta. Nu are activitatea suspendata, ci, din contra, tocmai urmeaza sa incep activitatea, dar pentru aceasta e nevoie de un punct de lucru pe care momentan nu il am si, totuși, pana la infiintarea punctului de lucru vreau sa fac achizitii pe firma, adica pe datele firmei, folosindu-ma si, eventual, de contul bancar asociat firmei, in vederea dotarilor necesare pentru viitorul punct de lucru pe care urmeaza sa-l gasesc ca fiind potrivit pentru activitatea specifica a firmei. Deci, in actul constitutiv nu am mentionat vreun punct de lucru, ci acesta urmeaza sa il gasesc si apoi sa il declar. Mi s-a spus de catre o contabila ca daca nu am punct de lucru declarat inca, atunci nu pot face nicio operatiune financiara prin firma, adica sa cumpar folosind datele de inregistrare si contul firmei. Cum este de fapt?? Va multumesc pentru raspuns anticipat.
La infiintare ati primit de la ORC un certificat constatator pentru sediu fara activitate. Pentru desfasurarea unor activitati trebuie sa declarati care sunt aceste conform CAEN si unde: la sediu, la un sediu secundar (punct de lucru) sau/si la beneficiari.
Totusi, cumpararea unor materiale nu o consider ca fiind desfasurare de activitate.
Desfasurarea unei activitati inseamna obtinerea unor venituri. Cumpararea unor materiale, chiar si marfuri, construirea unui punct de lucru etc, nu inseamna aceasta.