avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 622 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... de la ce data se va aplica coeficientul de ierarhizare ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

de la ce data se va aplica coeficientul de ierarhizare la salarii ?

Buna seara !
Lucrez ca si secretar dactilograf intr-o institutie publica, intr-un muzeu
aflat in subordinea Consiliului Judetean.

La Consiliul Judetean s-a afisat pe site
salariile de baza si s-a aplicat coeficientul de ierarhizare
prevazut in Noua Lege a salarizarii.

Va rog frumos sa imi spuneti:
- de la ce data se va aplica coeficientul de ierarhizare la salarii,
conform Noii Legi a salarizarii ?
Ultima modificare: Miercuri, 22 Noiembrie 2017
oanaportar, utilizator
Cel mai recent răspuns: oanaportar , utilizator 14:12, 23 Noiembrie 2017
1. se mențin în plată la nivelul acordat pentru luna iunie 2017, până la 31 decembrie 2017, cuantumul brut al salariilor de bază, soldelor de funcție/salariilor de funcție și indemnizațiilor de încadrare, precum și cuantumul sporurilor, indemnizațiilor, compensațiilor, primelor și al celorlalte elemente ale sistemului de salarizare care fac parte, potrivit legii, din salariul brut lunar, indemnizația brută de încadrare, solda lunară de care beneficiază personalul plătit din fonduri publice, în măsura în care personalul ocupă aceeași funcție și își desfășoară activitatea în aceleași condiții.

2. Începând cu anul 2023, salariile de bază, soldele de funcție/salariile de funcție și indemnizațiile de încadrare se stabilesc prin înmulțirea coeficienților prevăzuți în anexele nr. I-VIII cu salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată în vigoare.
Va rog frumos sa imi spuneti daca am inteles bine:
- coeficientul de ierarhizare se va aplica abia din anul 2023 ?
nu din data de 01.01.2018 ?

- si atunci majorarea salariilor din 01.01.2018
se va face fara sa se aplice