Buna seara, am trimis pe data de 23.10.2017 suma de 1815$ spre o firma din china ( cu care am mai colaborat) iar coletul care a ajuns avea detalii incorecte valore adresa etc... si a fost returnat, am vorbit cu furnizorul si nu a fost de acord sa imi returneze bani, se mai poate face ceva?
hotumattua
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Daca ati platit prin PayPal, dupa 30 de zile, in cazul ca nu ati ajuns la o intelegere, va adresati lor si ei va despagubesc. Daca ati platit altfel, ziceti ca "defavorizatul" cand a scapat caciula pe garla: sa fie de sufletu' tati'.
Iar pe viitor, ca invatatura, nu mai cumparati nimic daca nu accepta plata prin PayPal.
Ati violat una din legile de bazâ a comertului international!!!
Ati acceptat sâ plâtiti fâra garantii.
Câ garantia este bancarâ, de asigurare cumpârâtor (deci dvs) sau vânzâtor cu ochii mici, în comertul international vâ trebuie o garantie.
Ar mai fi o solutie dacâ greseala de adresâ ar apartine vânzâtorului si plata ar fi fost fâcutâ printr-o bancâ sau site garantând satisfactia clientului.
O altâ solutie ar fi sâ negociati, sâ platiti din nou transportul dar printr- un organism prezentând garantii.
Ultima alternativâ ar fi atacarea pe Internet a comerciantului prin distrugerea reputatiei acestuia pe toate site-urile de comercializare pe care acesta le foloseste.
Putine sanse de reusitâ, deschide mâine alt cont pe acelas site.