avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 339 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Avocat Bucuresti
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Avocat Bucuresti

Sunt medic. In urma concursului de rezidentiat am ales post (contract cu durata nedeterminata) la o institutie in Bucuresti, institutie care refuza sa demareze procedurile de angajare, desi a publicat postul ca fiind liber pe rezidentiat.ms.ro. Am intampinat ostilitati din partea conducerii spitalului, motiv pentru care nu am primit inca raspuns oficial.
Mentionez faptul ca am depus personal cereri la nivelul institutiei, dar si prin fax si in format electronic, iar pentru unele cereri nici nu am reusit sa primesc numar de inregistrare. Institutia nu imi mai raspunde la telefon si imi este refuzat accesul in cladire, la secretariat. Nu stiu nici daca numerele de inregistrare primite pana acum sunt reale.
Cu exceptia Ordonantei nr. 18/2009 privind organizarea si finantarea rezidentiatului si a site-ului rezidentiat.ms.ro, nu gasesc alte informatii oficiale.
Am nevoie de un avocat care sa ma reprezinte in Bucuresti (eu fiind din alt oras) si sa intreprinda, in numele meu, masurile necesare pentru rezolvarea situatiei, munca incepand teoretic la data de 01.01.2018.
Ultima modificare: Miercuri, 20 Decembrie 2017
g.popescu, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 11:14, 20 Decembrie 2017
Regulament Forum

2.6. In forum nu se stabilesc relatii profesionale intre cel care intreaba si cel care raspunde, cererile si ofertele de consultanta se fac :
- prin intermediul mesageriei private,

- prin alegerea unui consultant din Catalog
www.avocatnet.ro/Consultanti...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură