Avem o fosta angajata care doreste sa-si depuna documentele ptr. a beneficia de indemnizatia de somaj.
Noi in calitate de angajator avem obligatia de a-i da Adeverinta ptr. perioada in care a lucrat la noi ( Anexa 26 la norme de aplicare a L76/2002).
Fosta angajata mi-a solicitat Certificat stagiu de cotizare emisa de catre AJOFM Brasov. Mentionez ca fosta angajata domiciliaza in Campina.
Intrebare: Ne revine noua aceasta obligatie?
Ei i s-a spus de la AJOFM Campina ca nu pot obtine aceste informatii de la AJOFM Brasov .....
Daca da, care este procedura? Ma duc la AJOFM Brasov cu Adeverinta eliberata de catre noi urmand ca ei sa autentifice datele inscrise de catre noi in Adeverinta.
Multumesc anticipat.
cred ca obligatia revine persoanei interesate si nici intr-un caz dv.Sa se adreseze AJOFM Brasov.In calitate de angajator, puteti sa-i emiteti eventual o adeverinta din care sa rezulte perioada lucrata, veniturile si faptul ca i-ati platit contributiile aferente, inclusiv somajul.In rest, e treaba lui...;)
Probleme acte somaj
dante7
Buna,
M-am prezentat la AJOFM cu dosarul si m-i sa spus ca adeverinta privind cotizatia la somaj nu este buna deoarece nu are stampila AJOFM si nu am stagiu ... (vezi toată discuția)