Buna ziua!
Sunt abonat Vodafone si după expirarea unui contract de 24 de luni am facut o prelungire a acestuia pe 6 luni de zile. Acceptul prelungirii contractului a fost online si telefonic . După doua luni de zile am decis să-mi fac portarea unui număr in altă rețea. Dupa 4 luni in care eu am folosit serviciile celeilalte rețea am primt o factură de la Vodafone foarte mare in comparație cu cât trebuia să platesc pe lună fară să le folosesc serviciile lor. Vă rog să mă sfătuiți cum aș putea să ies din această situație. Vă mulțumesc anticipat !
Si ati facut contestatie pt acea suma foarte mare, i-ati intrebat ce reprezinta ? pe factura ar trebui sa apara defalcat ce costuri ce au facturat.E corect sa platiti abonamentul daca nu ati cerut rezilierea contractului chiar daca nu ati folosit serviciile lor.
Am sunat si nu am obtinut nimic concret . Mai intâi mi s-a spus ca acea prelungire a fost pe o perioada de 24 de luni dar era imposibil . In contractul pe care mi l-au trimis cei de la Vodafone este scris foarte clar că perioada este de 6 luni . Apoi am fost si la unul din magazinele lor dar nu au putut justifica toți banii si mi-au spus că trebuie să achit toată suma.
Am mai citit ca prin legea nr.193/2000 nu trebuie să achit aceste clauze .
Trebuie sa le trimiteti un email in care sa le cereti detalii in legatura cu suma ce v-au facturat-o si sa va trimita si factura. Faceti copii dupa factura , email ce-l trimiteti , explicatiile scrise pe care le veti primiti de la ei, contractul pt. cele 6 luni pe care le atasati plangerii ce o depuneti la ANPC (protectia consumatorilor)
Pe site ANPC veti gasi formular tip pt reclamatie pe care il completati.