Buna seara
Intr-o institutie publica inventarierea patrimoniului se realizeaza in felul urmator : Prin dispozitie scrisa a ordonatorului de credite se stabileste componenta comisiei de inventariere, gestiunile care sunt supuse inventarierii, durata inventarului (de la data...la data), precum si componenta comisiei de casare. Cele doua comisii sunt compuse dintr-un presedinte si cel putin 2 membrii. Comisia de inventariere solicita compatimentului contabilitate situatia stocurilor scriptice si incepe inventarierea. Rezultatele inventarierii se consemneaza intr-un proces verbal care se aduce la cunostinta ordonatorului de credite care tot prin dispozitie scrisa se adopta. Comisia de casare propune de asemenea intr-un proces verbal obiectele de inventar propuse la casare, precum si modul de valorificare al acestora. Si acest proces verbal este adoptat tot prin dispozitie scrisa a ordonatorului. Mai departe, cele doua dispozitii se inregistreaza in contabilitate in mod corespunzator.
Mult spor la lucru !
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Inventariere
croberta
cine are obigatia aducerii la cunostinta personalului ca face parte dintr - o comisie de inventariere ? cel care numeste comisiile sau presedintele comisiei ... (vezi toată discuția)
Gestiune
Daniel Valentin
Bună ziua!
In prezent sunt gestionar-vânzător la un magazin de piese auto, lucrez de 8 luni de zile, astăzi mi-am depus demisia cu un preaviz de 20 zile ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.