avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 410 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Contract de munca cu timp partial
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Contract de munca cu timp partial

Persoanelor prevăzute la art. 136 lit. c) nu le sunt aplicabile prevederile alin. 2 pe perioada în care salariații acestora se află într-una dintre următoarele situații: a) sunt elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani, aflați într-o formă de școlarizare; b) sunt ucenici în vârstă de până la 18 ani; c) sunt persoane cu dizabilități cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi; d) sunt pensionari pentru limită de vârstă din sistemul public de pensii, cu excepția pensionarilor care beneficiază de pensii în baza unor legi speciale, precum și a celor care cumulează pensia din sistemul public de pensii cu orice altă pensie stabilită într-un sistem de pensii neintegrat sistemului public de pensii; etc.
As vrea sa inteleg aceasta modificare a Codului fiscal, in sensul ca pensionarii care beneficiaza de pensii in baza unor legi speciale nu au drreptul sa lucreze cu contract cu timp partial?
Cel mai recent răspuns: camypos , utilizator 15:09, 6 Februarie 2018
Nu reiese din niciun act normativ faptul ca pensionarii care beneficiaza de pensii in baza unor legi speciale nu au dreptul sa lucreze cu contract cu timp partial.
d) sunt pensionari pentru limită de vârstă din sistemul public de pensii, cu excepția pensionarilor care beneficiază de pensii în baza unor legi speciale
Lit.d se refera la cu totul altceva .