Dar si astazi este public nr. total al recomandarilor. El poate fi consultat aici (in cazul profilului dvs.)
www.avocatnet.ro/content/con...
Daca am pune langa rating si numarul recomandarilor, am avea o problema de raportare. Acum, ratingul este cel care face diferenta. Intr-o eventuala alaturare a recomandarilor de rating, acesta si-ar pierde din eficienta, iar diferenta ar face-o numarul de recomandari (criteriu luat in calcul si la stabilirea rating-ului).
Eu am mai deschis odata subiectul legat de sanctionarea raspunsurilor proaste. Si imediat dupa ce l-am deschis, am fost de acord ca e o problema mult mai complexa decat pare toata aceasta idee a diferentierii (automate sau nu) a raspunsurilor bune de cele proaste. In viitor, incercam sa introducem cat mai multe metode automate de rezolvare a problemelor legate de calitatea unor raspunsuri. Indiferent de ce am face, insa, o sa ramana intotdeauna raspunsuri bune si raspunsuri proaste. Tot ce putem face este sa scoatem cat mai mult in fata raspunsurile bune si sa sugeram oamenilor sa rasplateasca raspunsurile bune in detrimentul celorlalte.