Buna ziua. In data de 18.02.2018 am achizitionat 2 telefoane digi Mobil optim nelimitat pentru 24 de luni. Ieri, telefoanele nu mai puteau fi folosite, am cerut rezilierea contractului , doar daca platesc 1099 lei ( taxa de conectare so pretul telefonului) . As putea depune o plangere la anpc. Va multumesc !
Plângerea va fi pentru telefoane, firește. ANPC vă va solicita să faceți dovada că ați încercat rezolvarea amiabilă, dar soluția oferită nu e convenabilă. Așa e procedura
Imi cer scuze , achizitia a fost pe 18.11.2016. Chiar daca telefoanele pot fi reparate, Eu nu mai doresc abonamentul si vreau Sa reziliez contractul, dar ma obliga Sa platesc pentru rezilierea acestui contract. Va multumesc !
Inteleg ca nu aveti motive tehnice/ de calitate ca sa cereti rezilierea contractului: raman cele civile. Iar aici primeaza contractul.
De altfel, toate firmele de telefonie mobila au clauze din astea pentru abonamentele cu telefoane incluse.
ANPC n-are nici o legatura cu situatia descrisa dupa precizari.