avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 771 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... acordare pensie IOVR vaduva veteran de razboi
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

acordare pensie IOVR vaduva veteran de razboi

Tatal meu a avut pensie IOVR si pensie de asigurari sociale. Mama are si ea pensie de asigurari sociale. Dupa decesul tatalui mama nu primeste pensie IOVR pe motiv ca are pensie de asigurari sociale. Casa de pensie a motivat ca mama trebuia sa renunte la pensia ei si sa ceara pensie de urmas dupa tata pentru a putea beneficia de pensia IOVR. Este corect? Va multumesc !

Alte discuții în legătură

Cat si cum obtine sotia/sotul supravietuitor, pensie de urmas? stef_56 stef_56 1. mama mea este in situatia de a primi acel ajutor social de 400 lei 2. tata este pensionar al ministerului de interne 3. tata are 90 de ani , iar mama 82 ... (vezi toată discuția)
Pensie urmas roox_me roox_me Buna seara, Am nevoie de un sfat. Primesc de la 21 de ani pensie de urmas de la tata, tata decedand. Anul acesta in mai fac 26 de ani, deci nu o voi mai ... (vezi toată discuția)
Ma intereseaza daca tatal meu poate beneficia de pensie de urmas. ... sonia1978 sonia1978 Ma intereseaza daca tatal meu poate beneficia de pensie de urmas. Mama a decedat in 2022, era pensionara la data decesului (avea 68 de ani). Tata era si el ... (vezi toată discuția)