avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 737 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida dublă şi ... Eroare depunere declaratie inactivitate
Discuție deschisă în Contabilitate - partida dublă şi obligaţii fiscale declarative pentru societăţile comerciale

Eroare depunere declaratie inactivitate

Buna ziua.
Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat. Ce ar trebui sa fac pentru anularea depunerii eronate a declaratiei de inactivitate ( s1046) pentru o societate cu activitate de la infiintare pana in prezent? Mai exact am completat declaratia cu cui si denumire societate cu activitate si restul datelor ale societatii fara activitate de la infiintare. Curios a fost ca am primit recipisa cu realizarea validarii declaratiei. In oug 450/2016 era mentionat ca daca o societate cu activitate si situatii financiare depuse in anii precedenti depune eronat declaratia de inactivitate, sistemul ar trebui sa nu valideze aceasta declaratie si sa transmita un mesaj. La mine lucrul acesta nu s-a intamplat. Am sunat la organul fiscal de care apartinem, la serviciul declaratii, si mi s-a comunicat ca in momentul in care se vor depune situatiile financiare pentru anul 2017, in luna mai 2018, se va anula declaratia depusa eronat. Acest raspuns nu ma face sa stau linistita pana in luna mai. Mi- e teama ca atunci cand voi depune situatiile financiare sa nu le valideze. Multumesc pentru sprijin.
Ultima modificare: Sâmbătă, 3 Martie 2018
george-neagu, moderator
Cel mai recent răspuns: Ioan Petru Butariu , Contabil 17:03, 5 Martie 2018
In ordinul 450/2016 se mentioneaza:

4. Constituie, de asemenea, obiectul corectării şi situaţiile determinate de următoarele tipuri de erori:
a) transmiterea electronică de situaţii financiare anuale/raportări contabile anuale în loc de declaraţie de inactivitate, precum şi transmiterea electronică a declaraţiei de inactivitate în loc de situaţii financiare anuale/raportări contabile anuale;


Astfel urmati procedura de la pct II din acest ordin si depuneti situatiile financiare pentru anul 2017 impreuna cu:

Concomitent, administratorul trebuie să depună şi o declaraţie pe propria răspundere, din care să rezulte că documentele respective au fost retransmise ca urmare a corectării erorilor constatate, cu indicarea naturii erorii corectate, precum şi faptul că acestea reflectă realitatea entităţii raportoare. Această declaraţie pe propria răspundere se va include în fişierul zip ataşat bilanţului PDF. Un exemplar în format tipărit al acestei declaraţii va fi depus la registraturile unităţilor teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice, împreună cu situaţiile financiare/raportările anuale corectate.

Ultima modificare: Luni, 5 Martie 2018
Ioan Petru Butariu, Contabil

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Am depus declarație de inactivitate pentru 2017, dar în mai 2018 am aflat că au avut ceva venituri din subvenții. cum o pot anula? Diana_401 Diana_401 Buna ziua! Pt o societate comerciala am depus declaratie de inactivitate. pt 2017. In mai 2018 aflu ca au avut ceva venituri din subventii. Vreau sa depun ... (vezi toată discuția)
Pot avea probleme la vreun control anaf? chiriac77 chiriac77 pot avea probleme la vreun control anaf???Mentionez ca pe certificatul de inregistrare a firmei este trecut codul caen cu activitatea pe care o prestam dar ... (vezi toată discuția)
Am constatat preluarea greșită, ani la rând, a capitalului social în bilanț. cum se poate corecta această eroare? ionela11 ionela11 Buna ziua, Am constatat ca s-a preluat gresit capitalul social in bilant trebuia sa fie 200 lei in loc de 210, ...si asta ani la rand. Cum se poate corecta ... (vezi toată discuția)