Buna ziua
Am comandat si platit un telefon de pe un site din Olanda pe data de 4 dec. 2017, ptr. care am ''tracknumber'' si ar fi trebuit sa ajunga in 15 zile.
Coletul apare ajuns in Ro. de pe data de 4 ian.2018 si de atunci nici o informatie. Am intrebat la oficiul postal, unde pot depune o reclamatie, mi s-a spus ca nu se poate, coletul apare ca fiind in tranzit.
Am trimis un mesaj la serviciul clienti a site-ului respectiv unde am cerut returnarea banilor . Raspusul lor a fost sa mai astept sa faca o ancheta care ar dura 1-2 luni. Eu am platit separat si asigurare ptr. produs.
Cum imi pot recupera banii ? Este inadmisibil sa platesc un produs pe care e posibil sa-l primesc dupa 5 luni, daca o sa-l primesc vreodata
Cand am platit produsul, am platit si asigurare ,tot la ei, nu cred ca exista un asigurator.
''Asigurarea de distributie asigura protectie premium. Iti vom redistribui pachetul de indata fara costuri suplimentare daca este declarat pierdut sau distrus.''
Sincer, eu cred ca problema este la POSTA ROMANA (aici, sunt delicat ,cand spun probleme), foarte multe comenzi fara ''urmarire'' nu mi-au ajuns niciodata.
Comert la distanta
plummy
Buna ziua! Am o cunostinta care a facut o comanda acum ceva vreme prin internet la o firma. A comandat ceva aflat in oferta (compleu lenjerie intima cu 25 de ... (vezi toată discuția)