care este procedura pentru intocmirea bilantului de lichidare, este vorba de o microintreprindere constituita in iulie 2017, care nu a avut activitate, pe 12.02.2018 s-a emis rezolutia privind procedura de dizolvare si lichidare cf art 227 si 235 din L31/1990. Pe 21.02.2018 s-a publicat in M.O. In cat timp trebuie intocmit BIlantul de inchidere?si cum se intocmeste, ce formular se utilizeaza?Avand in vedere ca acele cheltuieli de constituire au fost trecute ulterior pe cheltuiala, rezultatul este o pierdere. Trebuai depusa acea declaratie de inactivitate pana la 01.03.2018, in conditiile in care in luna februarie a inceput procedura pentru lichidare?Multumesc
Trebuie sa depuneti declaratia pentru 2017 si apoi bilantul de lichidare la finante in acest an pentru 2018. Sa luati de la finante si certiicatul fiscal de la finante. Contactati un contabil autorizat membru ceccar care va va intocmi atat acel bilant de lichidare pentru la finante cat si situatiile pe care o sa le depuneti la registrul comertului impreuna cu celelalte documente pentru etapa de radiere. termenul de minim 30 de zile este pentru la registrul comertului, nu pentru la finante.