Sunt asistenta Medicala întoarsă după 10 ani din Italia. Am întîmpinat dificultăți la încadrare deoarece ziceau ca e post de debutant si mi-au refuzat dosarul! După un adevărat război, am reușit sa ma înscriu.
Acum an 8 luni de debutant( deșii am si principalul dat in același spital), pt faptul ca le-am încurcat afacerile!!! Acum au scos examen pt promovare, cand le-am spus ca o sa îmi iau in avocat!
Este posibil sa se dea al 2 lea examen pt aceeași treapta profesională, sau pe baza atestatului trebuiau sa ma promoveze ? Specific ca am colege care, deșii postul a fost de debutant, sunt încadrate cu principal direct!
Ce este indicat sa fac pt aceste discriminări?
Va mulțumesc!
Persoana care se considera discriminata se poate adresa Inspectiei Muncii, Inspectoratelor Teritoriale de Munca si/sau Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii.
@ Danielina
Discriminare
Utilizator 20:04, 23 Martie 2018
Buna ziua,
Ma numesc Daniela, m-am întors de cca un an din Italia, si am reușit, după un adevărat război sa ocup un post de asistent medical la Spitalul Orășenesc Horezu-Valcea( spun asta deoarece mi-a fost refuzat dosarul de 2 ori, pe motiv ca am experiența,si ca ei caută persoane fără experiența)
După interviuri la deputați, primar, avocat, dosarul meu a fost admis.
Încadrarea a fost pe post de debutant(deșii am luat si principalul tot in acest spital cu cca 15-20 ani in urma), iar alta colega, participând in aceleași condiții, a fost încadrată ca asistent principal de la început.
Am 7 luni de cand lucrez, iar încadrarea mea este tot pe post de debutant, explicația d-lui meneger fiind ca trebuie sa organizeze un examen pt a putea beneficia de promovare.
Întrebarea mea este: se poate da un examen de promovare de 2 ori pt aceeași treapta socială?
Si de ce aceste discriminări??
Legile se fac pe plan local, sau trebuiesc respectate?
Va mulțumesc!
Promovare economist
criselen
Buna ziua,