avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 612 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Discriminare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Discriminare

Sunt asistenta Medicala întoarsă după 10 ani din Italia. Am întîmpinat dificultăți la încadrare deoarece ziceau ca e post de debutant si mi-au refuzat dosarul! După un adevărat război, am reușit sa ma înscriu.
Acum an 8 luni de debutant( deșii am si principalul dat in același spital), pt faptul ca le-am încurcat afacerile!!! Acum au scos examen pt promovare, cand le-am spus ca o sa îmi iau in avocat!
Este posibil sa se dea al 2 lea examen pt aceeași treapta profesională, sau pe baza atestatului trebuiau sa ma promoveze ? Specific ca am colege care, deșii postul a fost de debutant, sunt încadrate cu principal direct!
Ce este indicat sa fac pt aceste discriminări?
Va mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:48, 24 Martie 2018
Persoana care se considera discriminata se poate adresa Inspectiei Muncii, Inspectoratelor Teritoriale de Munca si/sau Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii.

Vedeti si
www.avocatnet.ro/articol_385...
Mesaj editat

@ Danielina
Discriminare
Utilizator 20:04, 23 Martie 2018
Buna ziua,

Ma numesc Daniela, m-am întors de cca un an din Italia, si am reușit, după un adevărat război sa ocup un post de asistent medical la Spitalul Orășenesc Horezu-Valcea( spun asta deoarece mi-a fost refuzat dosarul de 2 ori, pe motiv ca am experiența,si ca ei caută persoane fără experiența)
După interviuri la deputați, primar, avocat, dosarul meu a fost admis.