Va rog sa ma ajutati cu un sfat. O persoana presteaza anumite servicii pentru care primeste un comision. Pentru a avea un contract legal si a se inregistra fiscal cu aceste venituri i s-au dat urmatoarele variante: sa lucreze ca persoana fizica autorizata pe baza unui contract de comision sau sa incheie un contract de prestari servicii intre o firma in care e asociat unic(nu are nici un angajat) si firma de la care primeste comision. Care credeti ca e varianta cea mai buna? Pot fi aplicate amandoua? Si ce trebuie sa faca ca persoana fizica autorizata- doar trebuie sa se duca sa se inregistreze la administratia financiara?
In cazul in care lucreaza prin societatea pe care o are nu credeti ca e mai dezavantajos caci plateste impozit si pe profit si pe dividende?
vin cu o modificare. persoana respectiva ar vrea sa incheie un simplu contract de comision intre el- persoana fizica si societatea comerciala care l plateste(prin comision) si cu acest contract sa se duca la administratia financiara sa isi declare veniturile. se poate? dar aceste comisioane se platesc lunar in functie de activitate si atunci el cum poate proceda?
Ce solutie vedeti????/ Va rog mult daca puteti sa imi sugerati orice modalitate
Sa incheie un contract de comision in calitate de persoana fizica {neautoriz.} prestatoare de servicii ???
Daca este asociat unic la un SRL {si mai este platitor de 3% impozit}, sfatul meu ar fi sa incheie un contr. de prestari servicii din partea SRL