Buna ziua,
Sunt administratorul unei firme infiintate in 2004,iar in septembrie 2005 i-am suspendat activitatea.De declaratii si alte documente se ocupa un contabil.Eu a trebuit sa plec,iar acum am aflat ca o firma poate avea suspendata activitatea pe o perioada de 3 ani.Din 2006 contabilul nu a mai depus nici o declaratie si nici un act la Administratia Financiara.
As dori sa inchid firma si de aceea va rog daca se poate sa ma ajutati cu sfaturi legate de ce ar trebui sa fac in acest sens si care sunt sanctiunile pentru nedepunerea documentelor.
Va multumesc pentru timpul acordat si pentru raspunsuri.
O zi buna!
Alina.
In primul rand ar trebui sa verificati la ONRC starea firmei. Puteti cere un certificat constatator. In functie de asta veti afla care sunt pasii urmatori.
La finante, pentru nedepunere declaratii si bilanturi sunt amenzi destul de piperate. Atentie! Ca sa inchideti firma trebuie sa fiti cu actele contabile si datoriile la zi.