avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 491 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Transfer loc de muncă
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Transfer loc de muncă

Bună ziua. La cererea mea,m -am transferat intr-o alta sectie din spitalul clinic unde lucrez ca asistent medical. Dar,datorita problemelor medicale,nu fac fata fizic noilor condiții de munca. Doresc sa mă reîntorc pe secția de unde am plecat,am acordul șefului de secție, dar noul șef de secție unde lucrez acum,nu vrea sa îmi semneze cererea.Ce este de făcut? Mulțumesc
Cel mai recent răspuns: AmbraCristina , utilizator 16:27, 20 Aprilie 2018
Vorbiti cu conducerea spitalului.
Bună dimineața, am vorbit cu medicul sef care îmi accepta plecarea,dar cu om la schimb.Când m-am transferat aici,nu am venit cu niciun om la schimb.La resurse umane mi s-a zis că greseala e a mea și nu mă poate ajuta cu nimic. Țin sa precizez că sunt operata de doua ori pe coloana vertebrala, de hernie de disc .Am invocat faptul că nu pot face fata efortului fizic mare de pe aceasta secție. Mulțumesc
Ultima modificare: Marți, 17 Aprilie 2018
AmbraCristina, utilizator
Eu vorbesc despre managerul spitalului ?
Am vorbit cu managerul spitalului, cu directorul medical, cu asistenta șefă pe spital,cu directorul resurse umane, toți mi-au spus ca fără om la schimb,nu mă mai pot transfera înapoi pe secția de unde am plecat, chiar dacă medicul sef mă vrea înapoi.
Ultima modificare: Miercuri, 18 Aprilie 2018
AmbraCristina, utilizator
Ce mă sfătuiți să fac?

Alte discuții în legătură

Transfer buhum buhum Sotul meu este asistent medical de 17 ani intr-un spital,si doreste sa-i schimbe locul de munca intr-o alta sectie a aceluiasi spital ce poate face in cazul ... (vezi toată discuția)