avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 676 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii calculul concediului medical imediat dupa ce am ...
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

calculul concediului medical imediat dupa ce am terminat concediu pt crestere copil

Am fost in concediu pentru cresterea copilului timp de 2 ani.Acum sunt insarcinata in luna a cincea. Serviciul am inceput in 01.10.2009,dar pentru ca am am probleme cu sarcina sunt in concediu medical din data de 5.10.2009. As vrea sa stiu cum o sa mi se calculeze salariul daca acum ma aflu in comcediu medical? Ce venit o sa mi se ia in calcul.
Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 22:57, 28 Octombrie 2009
se va lua in calcul indemnizatie primita in ultimile 6 luni (aprilie- septembrie)- plafonata la 6 salarii minime daca e cazul
Eu am avut o indemnizatie de 1052 lei.Din aceascta sum ase va calcula 85%?
Daca aveti certificat de concediu medical de risc maternal =cod indemnizatie 15-Cuantumul indemnizatiei reprezinta 75% din baza de calcul stabilita conform prevederilor art. 10.

In OUG 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate-Art. 10. - este baza de calcul

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu risc maternal 2018 Dany57 Dany57 Buna ziua, Sunt insarcinata in 10 saptamani. As dori sa stiu de cand imi pot lua concediu de risc maternal, cat voi primi pe perioada concediului de risc si ... (vezi toată discuția)
Calcul indemnizatie concediu de risc maternal ContSters243704 ContSters243704 cred ca au claculat gresit banii p co d risc d luna asta eu am un salar brut d 492 euro * 4.5059(euro din 30 noiembrie)=2216.90 lei/ brut * 75%( din brut pt ... (vezi toată discuția)