Lucrez ca administrator financiar în cadrul unui liceu.Anul acesta am terminat Facultatea de Management Financiar-Contabil din Bucureşti,specializarea Contabilitate si Informatica de Gestiune,din cadrul Universităţii Spiru Haret.Mi-am facut cerere catre directorul liceului de trecere la studii superioare,iar apoi una catre ISJ de aprobare a acestei treceri care purta şi viza serviciului buget din cadrul primariei,că unitatea dispune de fonduri în buget pentru a suporta aceasta mărire( aşa mi s-a cerut de catre şefa serviciului personal din cadrul ISJ ).Răspunsul verbal pe care l-am primit de la ISJ a fost ca nu-mi poate aproba această mărire deoarece am terminat Universitatea Spiru Haret şi încă nu are nimic concret primit în acest sens.Este corect acest lucru?Ce pot face în acest caz?Mulţumesc anticipat!
Faceti o adresa la Ministerul Educatiei in care le solicitati informatii despre facultatea pe care ati absolvit-o daca este sau nu acreditata.Nu toate facultatile lor sunt cu probleme.In 30 zile conform legii petitiilor trebuie sa primiti un raspuns de la minster cu care mergeti la institutia dvs.
Trecerea pe un post cu studii superioare se face prin transformarea postului dvs sau daca exista un post vacant pe studii superioare.
Pentru solutionarea problemei d-voastra. solicitati de la MEC o dovada a acreditarii facultatii absolvite, dar si de la universitatea Spiru Haret.
Cu aceste inscrisuri, cred ca se va putea fie transforma postul detinut de catre d-voastra intr-unul cu studii superioare, fie se va adopta solutia legala pentru a fi promovata.
Am o intrebare care nu as dori sa deranjeze pe cineva dar de al carei raspuns am nevoie: posturile se proiecteaza si/sau se schimba in functie de schimbarile care apar in pregatirea profesionala a salariatului sau in functie de necesitatile si ineresele unitatii, indiferent de tipul capitalului, privat sau de stat?
In functie de necesitatile si interesele institutiei si de........aprecierea sefului fata de cel care doreste promovarea#-o.
Codul muncii este acelasi si pentru stat si pentru privat.
Codul Muncii
ART. 30
(1) Încadrarea salariaţilor la instituţiile şi autorităţile publice şi la alte unităţi bugetare se face numai prin concurs sau examen, după caz.
(2) Posturile vacante existente în statul de funcţii vor fi scoase la concurs, în raport cu necesităţile fiecărei unităţi prevăzute la alin. (1).
Administratie publica
c
Am absolvit facultatea de administratie publica in vara anului 2008, iar in primavara lui 2009 am obtinut prin concurs un post de functionar public intr-o ... (vezi toată discuția)