Am o nedumerire si chiar nu stiu cum se procedeaza ...
Situatia se prezinta astfel:
- in 2003 se angajeaza pe baza de contract de munca o persoana ce detine functia de "director punct de lucru" .
- in 2005 se schimba consiliul de administratie al societatii
Trebuie emisa o decizie de numire pentru persoana respectiva sau contractul de munca poate tine loc?
Care-i rolul deciziei de numire intr-o functie (cand ea exista deja pe contractul de munca)?
Daca in statutul societatii este trecuta ca atributie a consiliului de administratie numirea directorilor, atunci, in baza procesului verbal incheiat in cadrul sedintei de CA, se intocmeste o decizie de numire pe post.
Scopul este demonstrarea ca CA a fost de acord cu persoana nominalizata si ca si-a indeplinit atributiile cf statut.
Daca nu exista o astfel de prevedere in statut atunci nu este cazul. Pana la urma au trecut 4 ani de la schimbarea CA. daca in acest timp membri CA nu au reactionat se numeste ca au fost de acord cu persoana.
1. CIM a fost incheiat intre salariat si angajator, nu intre salariat si o persoana anume.
2. Daca conducerea se schimba, CIM ramane valabil in continuare pana la incetarea lui.