avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 957 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Titular declarat in restrangere de activitate in luna ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Titular declarat in restrangere de activitate in luna mai

Dupa cum se stie, in MO/18.05.2018 s-a publicat OMEN 3622/2018, privind aprobarea planurilor cadru pentru invatamantul special. Asadar, zilele acestea se lucreaza la revizuirea incadrarii personalului didactic titular, conform noilor prevederi ce se vor aplica incepand cu anul scolar viitor. Conform noilor prevederi, " disciplinele din prezentul plan-cadru de invatamant fac parte din catedra de educatie speciala si sunt realizate de profesorul de psihopedagogie speciala, cu exceptia disciplinelor Religie, Educatie fizica si activitati sportive si Limba moderna".

Intrebare: Cum vor fi solutionate restrangerile de activitate ale titularilor pe disciplinele de cultura generala care incepand de anul scolar viitor nu mai au voie sa predea la nivel gimnazial? In ce etapa? Subliniez faptul ca ordinul a aparut in luna mai a.c., deci dupa ce majoritatea etapelor de mobilitate au trecut, reducand astfel sansele de solutionare a celor aflati in situatie de restrangere de activitate.
Cel mai recent răspuns: Petrovici Simona , utilizator 18:41, 16 Iunie 2018
Ordinul nu are cum sa-si produc aefecte retroactiv, el se va aplica pentru situatiile care se ivesc odata cu intrarea lui in vigoare.