avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 692 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Profesor sancționat disciplinar. Mă puteți ajuta ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Profesor sancționat disciplinar. Mă puteți ajuta să stabilesc legalitatea deciziei Consiliului de Administrație?

Sunt profesor la o scoala si am primit in consiliul de administratie o decizie prin care sunt sanctionata disciplinar si care imi afecteaza intr un mod negativ cariera.Datorita acestei decizii nu am primit continuitate pe post.Precizez faptul ca consiliul de administratie nu a fost reales anual.Doresc sa va intreb, daca,acea decizie atrage dupa sine anularea ei sau este luata in considerare?
Mentionez faptul ca nu cunosc legea privind functionarea consiliului de administratie al scolii si la ce perioada de timp trebuie reales,cat timp este functional,de aceea va rog sa ma ajutati d-voastra.Cunosc faptul ca acest consiliu nu a mai fost reales de cativa ani.Va multumesc.
Ultima modificare: Sâmbătă, 9 Iunie 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 08:04, 9 Iunie 2018
Decizia de sanctionare poate fi contestata pentru motive de fond sau de forma, insa, trebuie analizat atat continutul actului sanctionator cat si situatia de fapt retinuta cu ocazia aplicarii sanctiunii.
Daca va limitati doar la conditia formala, fara nicio referire la situatia de fapt retinuta si pentru care s-a aplicat sanctiunea......
1. Cand ati primit decizia de sanctionare?

2. Cand a fost ales acel Consiliu de Administratie ?
1.Am primit decizia in data de 26 februarie 2018.