Salut,
Prelucrarea datelor cu caracter personal (numărul dvs de telefon în acest caz) în scopuri de marketing se încadrează în GDPR și se poate face doar cu consimțământul dvs exprimat.
Procedura pe care Autoritatea de Supraveghere o aplcă (în speță pentru a evita abuzurile) este următoarea: trebuie să luați legătura cu respectivul operator de date și să vă solicitați exercitarea drepturilor dvs. Util în cazul dvs ar fi: acces la date (vă văr elibera o listă completă cu toate datele pe care le au despre dvs) și dreptul la ștergere (numit popular ”dreptul de a fi uitat” - care presupune ștergerea datelor cu caracter personale ce nu sunt protejate de un anume temei juridic din baza lor de date) sau restricționarea prelucrării (ei vor arhiva datele dar nu vor acționa în baza lor). Din momentul în care dvs vă cereți drepturile, operatorul are 30 de zile la dispoziție să vă formuleze un răspuns. Lipsa acestuia, sau refuzul nejustificat de a onora cererea dvs. reprezintă promovarea dvs către pasul final, plângerea la Autorități (se face în 2 minute, online, f simplă). Trebuie să aveți în vedere necesitatea de a depune dovezi ale discuției cu operatorul (vi se vor solicita în cadrul depunerii plângerii către Autoritatea de supraveghere). Detalii despre Autoritate găsiți aici
[ link extern ]