avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 883 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Art 22 legea196/2018
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Art 22 legea196/2018

In noua lege gasim, la art 22:
(6) În cazul nerespectării regulamentului condominiului de către
unul dintre proprietari sau chiriaşi, ceilalţi proprietari pot sesiza
preşedintele şi/sau comitetul executiv al asociaţiei de proprietari, cu
privire la aceste nereguli.
Dar nu am gasit sanctiuni care se aplica in cazul acesta...Daca un locatar se plange la presedinte,ce poate face acesta???Inafara de ''va rog frumos...''?
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 09:25, 8 August 2018
Si in noua lege ,exista dispozitii fara acoperire
Asociatia de proprietari se infiinteaza cu scopul administrarii partii comune de imobil
Asociatia de proprietari nu poate dispune alte sanctiuni impotriva locatarilor decat cele legal prevazute
Presedintele de asociatie are obligatia sa desfasoare demersuri pentru administrarea in bune conditii a partii comune de imobil de locuit in comun
Exercitarea functiei de presedinte de asociatie implica efort,nu este o activitate atat de simpla dupa cum inteleg unii sa creada
Este foarte adevarat ca multi presedinti de asociatie,nu au nicio chemare,de la numire uita de obligatiile ce le revin si asteapta lunar indemnizatia
Sunt multe aberatii ...ma rog.
Am citit ca administratorii trebuie sa-si reinnoiasca atestatul la 4 ani.Pe atestat nu scrie ca e valabil numai 4 ani,in cazul persoanelor fizice.Stiti cum se procedeaza? Se da alt examen?
@ vali m - si la L.230 cu normele 1588 a fost aceeasi problema, de vid legislativ, a fost un interval de 6 luni pana sa apara normele si sa se normalizeze problemele.
La fel va fi si acum, vor fi interpretari, confuzii, lasama sa te las, pana se aranjeaza legislatia.
Referitor la atestare este si calificarea/competente, vedeti ce zice legea.
Pana acum ,atestatul profesional pentru exercitarea activitatii de administrator de imobile persoane fizice era eliberat cu valabilitate permaneneta fara termen reinnoire
Legiuitorul in disp L nr 196/2018 a prevazut mai multe modificari care vor genera la inceput confuzie
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
L196/2018
Pe lângă instituirea obligațiilor de mai sus, următoarele persoane au noi obligații după cum urmează:
– administratorii vor trebui să obțină noi certificate de calificare profesională în termen de 12 luni din data de 28 septembrie, care dovedesc calificarea profesională pentru a îndeplini ocupația de administrator, în conformitate legea nouă;

Alte discuții în legătură

Atestat administrator Mainerici  Ctin Mainerici Ctin atestatul de administrator obtinut pe perioada nedeterminata, inainte de l196/2018 mai este valabil? dAR CERTIFICATUL DE CALIFICARE OB\'INUT INAINTE DE ... (vezi toată discuția)
Buna ziua. imi spuneti, va rog, daca un presedinte al unei asociatii ... puimicc puimicc Buna ziua. Imi spuneti, va rog, daca un presedinte al unei asociatii de proprietari cu sub 10 apartamente este si administrator (legea 196/2018 ii permite ... (vezi toată discuția)
Atestat administrator de imobile Crina04iulie Crina04iulie O persoana fizica atestata administrator de imobile pe perioada nedeterminata in baza legii 230/2007, pe noua lege 196/2018 este obligată să se reatesteze ? ... (vezi toată discuția)