Va rog, un salariat a plecat institutie incetare CIM din data de 10.05.2018, suntem institutie publica ,bugetara, personal contractual doamna a facut cerere ca sa-i eliberam pe perioada lucrata tichetele de vacanta,
- mentionez ca tichetele de vacanta au fost achizitionate dupa ce a incetat CIM salariatului.
La data mai sus mentionata salariatul nu a mai fost angajat, drept urmare nu mai beneficiaza de tichete
Care este temeiul legal ?
Multumesc.
art.3 din Normele metodologice privind acordarea voucherelor de vacanță, (1) Angajatorii, după caz, împreună cu organizațiile sindicale legal constituite sau reprezentanții beneficiarilor, vor stabili, prin contractele colective de muncă, respectiv prin regulamente interne, reguli privind modul de acordare a primei de vacanță sub forma voucherelor de vacanță, care să prevadă:
a) numărul beneficiarilor din unitate care pot primi vouchere de vacanță și nivelul sumelor care se acordă beneficiarilor sub forma voucherelor de vacanță, ținând seama de posibilitățile financiare proprii ale angajatorilor; b) categoriile de beneficiari care primesc vouchere de vacanță;
c) forma suportului pe care sunt emise voucherele de vacanță, respectiv suport electronic și/sau hârtie.