avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 424 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Nu pot depune online Declarația 390 fără ...
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Nu pot depune online Declarația 390 fără semnătură digitală. Există posibilitatea să o pot depune la ghișeu?

Buna ziua!
In urma cu 2 luni am infiintat un PFA cu activitatea principala de Consultanta in IT (CAEN 6202).
Luna trecuta m-am inregistrat in ROI pentru ca in August am emis o factura catre un client din Danemarca.
Totul a decurs perfect, pana azi, cand am vazut ca declaratia 390 se poate depune online DOAR cu semnatura digitala.

Pentru ca nu am prea multe facturi emise catre strainatate, nu am investit intr-o astfel de semnatura electronica.

Ce pot sa fac in momentul de fata? Mai am o zi pana la data in care se poate depune declaratia pentru luna precedenta.

Daca cunosc o persoana care are o astfel de semnatura electronica (are firma de contabilitate), atunci ea poate sa o depuna in locul meu?

Exista posibilitatea ca o pot depune la ghiseu? (in cazul asta special)
Ultima modificare: Miercuri, 26 Septembrie 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: marianaserban , utilizator 16:03, 27 Septembrie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua,


Trebuie sa ii faceti rapid procura notariala persoanei cu semnatura electronica si sa depuna azi la ANAF declaratia 150 pentru dvs pentru a va putea depune maine declaratii online.

Pentru a putea folosi serviciul "Depunere declaraţii on-line" oferit de Ministerul de Finanţe, conform Art. 2 alin. 4 din Ordinul MFP nr. 2520/2010, este necesar să depuneţi, la orice unitate fiscală din subordinea ANAF, printre altele, şi o procură sau împuternicire autentificată de notarul public.

Din procura pentru semnătura electronică (digitală) trebuie să rezulte dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaraţiile fiscale în numele contribuabilului. În situaţia în care titularul certificatului este deja reprezentant legal al contribuabilului în numele căruia doreşte să semneze declaraţiile fiscale, această procură nu mai este necesară.

Acte necesare:
cartea de identitate a administratorului societății sau, după caz, a reprezentantului PFA1, în original;
copie de pe cartea de identitate a persoanei împuternicite să depună declarațiile online2;
certificatul de înregistrare fiscală al societății/persoanei fizice autorizate ("CUI-ul"), în original;
actul constitutiv, în original;
certificat constatator - se poate obține și la notariat prin aplicația RECOM Online (taxa registrului este 20 lei).
[1] Administratorul societății sau, după caz, reprezentantul persoanei fizice autorizate, trebuie să vină personal la notariat pentru a face această împuternicire.

[2] Nu este necesară și prezența persoanei împuternicite.

Preţ
Costul procurii pentru depunerea declarațiilor online este de 70 Lei (+tva).
Buna seara

Am si eu o intrebare pe aceasta tema.
La o asociatie de proprietari unde este un administrator cu C.I.M. si un presedinte cu contract de mandat cum se pot plati impozitele fara semnatura digitala?
Va multumesc.
Ultima modificare: Miercuri, 26 Septembrie 2018
gigiz, utilizator
Declaratiile se depun cu semnatura digitala , platile se fac la trezorerie daca nu aveti cont in banca

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Procura pentru semnatura electronica alina40 alina40 Buna ziua, daca a depus cineva la ANAF declaratia 150 si documentele solicitate pentru semnatura electronica, poate ne ajuta spunandu-ne ce trebuie sa ... (vezi toată discuția)
Certificatul digital calificat pentru semnatura electronica. obtinere. etape. - atentie! din 1 iulie 2011 declaratia 112 se depune doar online! Valentin_buzau Valentin_buzau [b]Certificatul digital calificat pentru semnatura electronica. Obtinere. Etape. - Atentie! Din 1 iulie 2011 Declaratia 112 se depune doar ONLINE! ... (vezi toată discuția)
Semnatura electronica LIVIU NISTEA LIVIU NISTEA Daca o societate poate avea doua semnaturi electronice, pe doua calculatoare, pentru depunerea declaratiilor la ANAF. (vezi toată discuția)