avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 787 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediere
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediere

Buna seara,as avea o intrbare la dvs. si as vrea sa ma lamuriti in legatura cu ceva.Sunt asistenta medicala la un cabinet de medicina de familie si peste o luna va fi un concurs la spital pentru posturile de asistenta medicala si as vrea sa imi schimb locul de munca,deoarece in spital se plateste mult mai bine.Temera mea este ca nu stiu cum sa procedez cu doctorita cu care lucrez in prezent,deoarece mi-e teama sa nu imi desfaca contractul de munca sau sa isi caute alta asistenta si sa ma dea afara,asta in situatia in care s-ar putea sa nu imi iau concursul pentru postul de la spital.In ce conditii ma poate da afara?cum sa procedez si ce sa fac in situatia aceasta?daca imi desface contractul nu mai beneficiez de somaj?ce ma sfatuiti sa fac?am si un copil mic in intretinere si pe deasupra sunt si divortata.sa nu ii spun ar afla de la altii ca ma prezint la concurs.Cum sa fac?Ce ma sfatuiti,deoarece nu as vrea sa raman fara loc de munca din pricina unui concurs pentru un loc de munca?as dori sa stiu care sunt drepturile mele ca angajat?Va multumesc frumos!O seara placuta va doresc

Alte discuții în legătură

Incompatibilitate a unei asistente cu postul detinut din cauza de boala(alergie) Beniamini Beniamini In ce baza legala asistenta poate fi mutata la un alt cabinet in ambulator in acelasi spital daca nu poate sa-si exercite meseria din cauza alergiei. In mod ... (vezi toată discuția)
Batuta in timpul serviciului aespindya aespindya Buna ziua, am si eu o problema destul de delicata si am nevoie de un sfat. Am sa povestesc pe scurt. Lucram la un cabinet dentar ... (vezi toată discuția)