avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 409 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate neacordarea diplomei de licență
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

neacordarea diplomei de licență

Buna ziua! Sunt studenta la Universitatea Ion Mincu, specializarea Design de produs, aceasta având masterul integrat. Am aflat de curând ca noi nu vom putea sustine examenul de licenta, trebuind sa terminam cei 5 ani( cu tot cu master) pentru a putea primi diploma de finalizare a studiilor. Este vreo cale legala prin care sa pot sustine examenul de licenta? Eu vreau sa fac masterul in alta parte si nu doresc sa pierd inca doi ani aici. De asemenea, mi s- a spus ca daca doresc sa plec dupa 3 ani, mi se va elibera doar o adeverinta, care nu ma va servi la nimic. Astept raspunsurile dumneavoastra, multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Demos , utilizator 13:39, 11 Octombrie 2018
Daca programa de invatamant din regulamentul interior al institutului, departamentul „Proiectare de Interior Design” nu este prevazut un examen de licenta, nu puteti face nimic.
Trebuia citit regulamentul inainte si eventual facuta alta facultate.
In acelas timp, din 2008, Universitatea Ion Mincu este recunoscuta in UE, are programe de colaborare cu alte institutii pe specialiatate in Europa, in plus, cred ca are si o certificare internationala.
Deci, ceea ce afirmati dvs este fals, adeverinta este recunoscuta in Europa.
Ea valideaza cei trei ani facuti deschizand dreptul de a da examenul de licenta in institutiile de invatamant europeene cu conventii de colaborare semnate cu UIM.
Aceste conventii de colaborare garanteaza programe de invatamant echivalente pe tot teritoriul UE.
Deci veti putea da examen de licenta unde doriti in cadrulacestor institutiilor.