avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 313 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme privind insolvenţa, ... Cine reprezinta firma dupa admiterea cererii de ...
Discuție deschisă în Probleme privind insolvenţa, lichidarea judiciară şi falimentul

Cine reprezinta firma dupa admiterea cererii de intrare in insolventa?

Cine este reprezentantul legal al firmei dupa admiterea cererii de intrare in insolventa?
Are dreptul administratorul firmei sa mai semneze documente ale firmei si sa foloseasca stampila firmei de ex. deciziile de incetare a c. i. m., adeverinte de vechime, etc. dupa data respectiva?

Sau intra in atributiile lichidatorului judiciar semnarea tuturor actelor legate de angajati?

Sunt valabile documentele daca au fost semnate si stampilate de fostul administrator dupa data intrarii in insolventa?

In cazul in care prenumele unui angajat a fost introdus eronat in REVISAL, este gresit si in c. i. m., cum se corecteaza eroarea in conditiile in care a fost emisa decizie de incetare a c. i. m. iar REVISALul a fost inchis?

In unele acte prenumele este corect, este vorba despre o litera din prenume, si in raportul per salariat din REVISAL exista eroarea.
Ultima modificare: Miercuri, 31 Octombrie 2018
cyan, moderator
Cel mai recent răspuns: cyan , moderator 16:27, 1 Noiembrie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Dacă prin hotararea de admitere a hotararii de deschidere a procedurii de insolventa i s-a ridicat dreptul de administrare, administratorul statutar își pierde acest drept, sarcinile sale revenindu-i practicianului în insolvență ales sau desemnat de instanță; verificați în BPI.
Actele sunt valabile dacă le ratifică administratorul judiciar (în ipoteza arătată).
Ultima modificare: Miercuri, 31 Octombrie 2018
Avocat Tabrea Alexandru, Avocat
Debitorului i-a fost ridicat dreptul de administrare potrivit art. 85 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.

Am verificat in BPI, apar inregistrate notificarea privind deschiderea procedurii de faliment prin procedură simplificată si convocare adunarii creditorilor.

Cum intru in posesia tabelului cu creante preliminar? Am facut o cerere de furnizare de informatii urmand pasii din portal dar nu am idee care este procedura.

Am selectat la "Categorie Act de Procedură" si la "Subcategorie Act de Procedură": Tabele de creanta iar la T"ip Act de Procedură": Tabel preliminar al creantelor, dar nu apare nimic, termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului fiind cu o saptamana in urma.

[ link extern ] :::
Ultima modificare: Miercuri, 31 Octombrie 2018
cyan, moderator
Trebuie să aveți abonament la BPI pentru unele informații!
Luați legătura cu administratorul judiciar sau mergeți la arhiva Tribunalului.
Multumesc pentru informatii.
Am recitit hotararea si am constatat ca in fapt termenul limita pentru afisarea tabelului preliminar inca nu s-a implinit. Voi reincerca dupa implinirea termenului.

O intrebare, in cazul in care lichidatorul nu notifica angajatii potrivit art. 100 din L85/2014 cu privire la intrarea in faliment a firmei, se poate considera ca notificarea privind incetarea contractului de munca conform art 123 alin. (8) este facuta conform prevederilor legale?

Consider ca atata timp cat lichidatorul judiciar nu a respectat hotararea tribunalului prin care era obligat sa notifice angajatii/creditorii potrivit art 100, notificarea privind incetarea contractului de munca nu s-a produs conform legii.

Ce se poate face in acest caz?
Trebuie deschisa o actiune in instanta impotriva lichidatorului sau se poate face opozitie in cadrul procesului de lichidare?
Din ce am întâlnit eu în practică, lichidarorul nu notifică angajații, îi trece direct în tabel, ei nu trebuie să formuleze declarație de creanță, se iau datele din contabilitate!
Se poate solicita amendarea lichidatorului pentru neîndeplinirea obligațiilor.
Totodată, se poate formula contestație împotriva măsurilor luate de practician.
Ultima modificare: Miercuri, 31 Octombrie 2018
Avocat Tabrea Alexandru, Avocat

Alte discuții în legătură

Care sunt obligațiile lichidatorului judiciar față de salariații unei firme care a depus cerere pentru intrarea în faliment prin procedura simplificată? cyan cyan In cazul falimentului angajatorului salariatii trebuie sa depuna cerere pentru inscrierea la masa credala sau sunt inscrisi din oficiu de catre lichidatorul ... (vezi toată discuția)
Societate in faliment Florin8911 Florin8911 Buna ziua.am avut o firma care a fost data in judecata pt faliment care avea datori la stat.intrebarea mea este:eu am cumparat cu prietena mea anul terecut un ... (vezi toată discuția)
Ce face angajatul cand firma intra in insolventa simonamuresan simonamuresan Buna ziua, am o întrebare legata de problema pe care o am ca angajat a unei firme, care a intrat de circa 3 săptămâni in insolventa si am întrebat mai ... (vezi toată discuția)